Friday, November 25, 2011

Detective Conan

Assalamualaikum...

Ramai mungkin tak tahu kot yang aku dari kecik lagi suka anime Detective Conan ni. Memang layan habis la kalau nengok tu. Mesti khusyuk gila tenung tv. And first komik Jepun aku beli komik Detective Conan ni ah. Aku tak ingat camne aku boleh addict dengan anime nih tapi everytime cite ni on air kat tv3, aku mesti jadi pak pacak depan tv. Kalau tertengok separuh jalan, mesti aku moody. Haha, ok itu cerita dulu. Dalam 4-5 tahun lepas.



Aku ingat bila dah masuk sekolah menengah, aku sorang je yang layan lagi. Rupa-rupanya kawan aku pun layan gak. Haha... Entah macam mana boleh wall-to-wall pasal DC kat FB. Lol... Sampai ada yang tegur *jeles kott xD 


Kat wall kawan aku tuh a.k.a Kole


Kat wall aku


Tapi aku salute Gosho Aoyama betul boleh terfikir buat trick macam-macam nak jadikan kes bunuh diri pun kes membunuh. Dan salute gak kat Professor Agasa sebab cipta gajet-gajet yang superb macam bowtie tukar suara, kasut power tu, spek awesome, jam dengan pistol bius dll. Memang fikir balik tak logik sebab mana ada ubat yang boleh mundurkan pembesaran manusia, tapi dah kata kartun/anime en? Haha...






Aku rasa tak payah lah kot aku nak terangkan satu-satu watak DC nih cuma waktu yang paling aku minat mesti ah Shinichi Kudo@Conan Edogawa n Ran Mouri. Diorang berdua sangat sweetttt. Hoho... K sekian, byeeeeee :D

2 comments:

♥[tahirah]♥ said...

HAHA Siapa tak tahu hilmi mmg gila Detective Conan.. aku pun suka gak tapi tak la se addicted kau.. haha.. #WhenYouWereYounger

x-pro96 said...

yeah , when i was younger . sweet sgt , hoho

Related Posts with Thumbnails