Saturday, November 5, 2011

Mood

Assalamualaikum…

Well, nak merajinkan diri balik nak update blog ni. Memang takde benda langsung nak cakap. Just nak cover 2 bulan tak post kat blog ni. Lepas grad minggu lepas, memang duduk rumah jelah. Haritu pun keluar pergi Sg. Petani tengok kakak sedara aku grad. Then esoknya pergi Gombak makan Tutti Fruitti. Dah lama kot tak layan benda alah ni. Actually ni 2nd time makan ^^

DSC_0063

Since cuti, setiap hari aku bersama-sama dengan gitar aku but satu lagu pun tak habis belajar. Konon nak improve skills tapi belajar satu lagu pun malas =.=’ Asyik main lagu yang sama ulang-ulang. Banyak lagu dah lupa coz dah 4 bulan kot tak main. Okay bored.

DSCN0066

Sumpah blank nak tulis apa. Dengan gigi yang sakit baru kena ikat dengan dawai pagi tadi. Haduiiii… Okay, since tajuk berkaitan dengan mood, aku nak cerita sikitlah. Sepanjang 1st week cuti nih, macam-macam benda dah jadi. Boleh lak gaduh besar dengan BFF sendiri. Tensyen punya pasal. Well, aku jenis yang suka pendam. Biasalah, orang *penyabar ni memang gitu. Tapi kalau dah sampai batasnya, macam bom atom meletup bak kata kawan aku. Entah macam mana aku boleh hilang sabar time tu. Macam-macam “makian” aku keluarkan xD

Gaduh dalam 2 hari je kot. Then OK balik. Aku memang tak suka gaduh lama-lama. Tak selesa i nyah *eiww. Tapi kalau mengada-ngada merajuk tak tentu pasal memang mintak pelempang lah kan? Takpe, aku dah biasa. SABAR. Memang tugas aku kan pujuk orang merajuk =.=

Memang dalam seminggu ni banyak betul aku hampir hilang sabar fully. Nasib baik tak fully hilang sabar, aku dahlah lama tak mengamuk ni. Last aku mengamuk darjah berapa tah. Kang kalau mengamuk ni mau kemarau Hulu Selangor *okay over. Eh, tak pernah-pernah aku luahkan perasaan kat blog ni? Apahal? Haha… Saja, takde idea. Boringlah asyik pasal gajet je. Esok lusa la pulak kot pasal gajet. Well, I hope this is the first and last post that related dengan life aku. So, dat’s all guys. Chiao ~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails