Monday, October 31, 2011

It's been awhile

Assalamualaikum...

Yeah , dah lama tak mengarang kat sini. Busy dengan PMR. Yes, PMR dah lepas dah. And now, dah graduate dah pun. Untuk pengetahuan korang, setiap MRSM ada graduasi bagi semua pelajar form 3 and form 5. Aku dah grad hari Sabtu (29hb Okt. 2011) aritu. Alhamdulillah, dapat jugak grad dengan kelas kedua atas. Walaupun tak dapat kelas pertama, dapat kelas kedua atas (second upper) pun dah cukup dah.


With my father :D


With my mother :D

2 hari before grad lak kitorang ada annual dinner dekat De Palma Hotel, Shah Alam. Nak kata best tu best jugaklah cuma aku tak berapa nak enjoy sangat since aku jadi AJK. But AJK lain ada kelapangan cuma aku kena jaga muzik dekat backstage. One more thing, aku penat siapkan slideshow untuk dinner tu sampai tak tidur. Sebab tu aku lebih prefer duk belakang pentas menghadap laptop, penat ah nak jalan sana sini. Haha... Gambar untuk dinner pun aku takde. Ada 3 je gambar aku time dinner, yang lain gambar selit-selit. Takpelah , aku bukannya kesah sangat pun bab bergambar nih. Muka tak komersial, haha...

But seriously, dinner nih memang memuaskan hati la. Walaupun aku tak enjoy dinner tu, tapi bila tengok kawan-kawan aku happy, aku pun happy sekali. Haha, ayat poyo je. Member yang tolong and teman buat slideshow sampai tak tidur ada masa tidur time ceramah pagi before dinner tuh. Aku je tak boleh tidur-tidur. Dah lah tak boleh tidur, otw ke Shah Alam boleh lagi beli Alicafe =,=' haha , gambar time dinner tak banyak sebab aku 'busy' sangat tak sempat nak tangkap gambar.

And one more thing, ayah aku ada belikan aku kamera baru! :D Nikon CoolPix S4150, latest model katanya. Yang bestnya kamera ni touch screen. Yang tak bestnya, kena cas pakai USB cable. Dah lah USB cable nya aku tertinggal  dekat De Palma hari tu. Hampeh betul =,= Nak cari cable nya sampai Nikon centre KLCC tapi takde stok. Siot betul.

So, tu jelah untuk update kali ni. Kay bye :)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails