Saturday, December 3, 2011

I got the Beats !

Assalamualaikum...

Akhirnyaaaa , dapat jugak aku beli earphone Beats! Yeah, aku rasa tak perlu sebut harga kot cuma cukuplah aku cakap aku beli dekat Times Square. Rasa puas gila dapat beli. Muahaha... Senyum aku sorang-sorang sepanjang dalam monorel bawak kotak Beats by Dr. Dre ni. Malas aku nak beli yang headphone nye sebab aku memang tak suka headphone.


By the way, sorry lama tak update. Bukan apa. Minggu ni aku busy sikit. Sedare aku dari Johor mai Kolumpo, so aku kena lah jadi tourist guide. Depa mai hari Isnin, Selasa ngan Rabu aku bawak depa pi jalan-jalan. Khamis sampai hari ni kat Kuala Perlis pulak. Pukul 7 tadi baru sampai rumah. Sempat buat post #wordless Wednesday je minggu ni. Walaupun kepenatan, aku taip la post ringkas nih. Aha...

Setakat ni aku rasa sampai sini dulu. Esok kalau rajin aku update baru lagi kay? ;) Adioss

2 comments:

♥[tahirah]♥ said...

HAHA ktorg usha gak beats ni kat TS. Aida yang nak sgt. Tapi headphone lah. Bayangkanlah boleh dapat rm55 je.. yang purple 75.

x-pro96 said...

aha , awat x bli je ?

Related Posts with Thumbnails