Friday, December 23, 2011

Perfect Eight !

Assalamualaikum...

Alhamdulillah... Tak sia-sia aku bertapa kat belakang bukit KKB selama 3 tahun. Seperti korang semua tahu semalam en hari mengambil keputusan PMR kat sekolah masing-masing. Aku yang ambil PMR tahun ni pun pergi la sekolah aku yakni MRSM Kuala Kubu Bharu untuk ambil keputusan PMR aku. Mula-mula tak cuak sangat. Sekali dah sampai meja nak ambil slip keputusan tu tetibe perut sakit tanda cuak. Siot betul, dah sampai dalam dewan baru cuak --' Aku dengan berlagak tenang memberitahu angka giliran aku kat cikgu yang jaga kaunter tu. Cikgu tu cari slip aku then bagi aku dengan senyuman sambil ucap "Tahniah" . Aku tengok slip aku pastu aku kira A aku, ada 8! Aku senyum sampai telinga sambil tangan terketar-ketar bawak slip jumpa ayah n mama kat luar dewan. Aku rasa aku lelaki pertama yang ambil slip.


Special tribute to all my friends, Batch Ulul Albab MRSM KKB, my respected teachers who had sacrificed a lot for us and especially my family. Thanks all for your support towards me :)

Hadiah? Belum dapat lagi. Dah dapat aku share. Well, sharing is caring rite? ;)

Kay adios

0 comments:

Related Posts with Thumbnails