Saturday, December 31, 2011

Byebye 2011 :')

Assalamualaikum...

Terlebih dahulu aku nak mintak maaf sebab dah lama tak update. Bukan apa, asyik fikir pasal Part 2 untuk post "Aku dan dirimu" tuh. Alhamdulillah seperti yang aku dah bagitau sebelum ni, aku dapat 8A dalam PMR. Ini menjadikan 2011 antara tahun yang paling bermakna dalam hidup aku. Sepanjang tahun 2011, banyak memori pahit dan manis aku dapat memandangkan tahun ni adalah tahun terakhir bagi aku dan batch aku dalam menengah rendah *tak perlu kecoh kot.

2011 membuka tirainya dalam hidup aku dengan sesi pendaftaran semula ke MRSM Kuala Kubu Bharu dan diikuti dengan Kem Kecemerlangan Diri Pelajar yang dianjurkan bersama PDRM Kuala Kubu Bharu *apsal ayat aku skema semacam lol -.- Lepas tu lak kelas-kelas tambahan dan macam-macam kertas soalan kitorang jawab as preparation for PMR sampai la 4/10/2011 yakni hari kitorang ambil PMR. OK aku ringkaskan sikit bebelan aku dan banyakkan gambar untuk korang tengok. Setiap benda yang kitorang wat sama-sama aku ingat sampai mati. Haha.. Paling best tahun ni la sepanjang 3 tahun kat MRSM tuh walaupun tahun ni aku ada emosi kurang stabil, haha lol. So hadap la dengan gambar-gambar ni semua eh?

Lawatan Genting - Mac 2011

Hoyeahhhh, botak beramai-ramai (Y)

Jejaka Malaya :3

Bengong aku x sempat pakai samping betul-betul xD

Jamuan raya. Hampeh ada ucapan -.-

Perlawanan bola sepak antara kelas final I

Perlawanan bolasepak antara kelas final II

Aktiviti di surau, mwehehe

Mencipta helikopta :D

Err no komen q:

Hari Ko-Q, maka kami hitam semuanya akibat berjemur -.-

Masakk sebelah sungai. Haha sedap aku masak

Briefing dari ustaz.

Lol jenazah bergerak.

Err bukan jenazah sebenar. Harap maklum.

Kay paling best tengok pompuan kena denda haha ^^

Minggu aktiviti. 

Budak kecik baju hijau tu extremely periang bila dia happy hoho

Beliau berbaju merah memang selalu happy haha

Cheerleaders (Y)

All red hot, aha

Girls dalam batch aku. Comel bukan? q:

Err taktau apa diorang buat, haha

Couple Futsal; aku jadi keeper kat belakang haha lol

Penonton Couple Futsal

Rombongan ke Sunway Lagoon ^^v

Hang out dekat Sunway Lagoon time cuti awal. 

Satu-satunya gambar aku time dinner. Really enjoyed this night.

Birthday party time prep, haa sape berani buat? Haha terbaik

Hari Sukan. Aku pelari tau hoho bajet

Aktiviti mingguan; Lepak dekat tangga. Sumpah best gila time nih :')

Kay aku rasa dah cukup lettuw. Memang kenangan terindah tahun ni. Anyways aku nak ucap tahniah kat batch aku sendiri kerana dah tunjukkan prestasi yang cemerlang dalam PMR 2011. Alhamdulillah 88% dapat straight A's :) Yang mana pindah PKP tahun depan janganlah korang lupa kitorang kat sini eh? Aku Insya-Allah tak pindah. Batch Ulul Albab MRSM KKB, korang sentiasa di hati aku :')

By the way, ada something aku dah cakap dengan korang nak share. Apa dia? Rewards untuk PMR aku :) Err bukan nak menunjuk tapi nak share je. Jangan salah anggap eh? ^^v

Dari kiri; BB Curve, Apple iPod Touch and Nokia Cokia

Yes, BlackBerry Curve 8520 and iPod Touch 4G. Yang Nokia sebelah tu untuk kegunaan asrama aku. Kenapa geek macam aku beli model lama? *perasan geek lol Ikut hati nak angkat Nokia E5 or C3 but graphics Symbian tak menarik, lagipun BB Curve ni dah lama dalam senarai wishlist aku. Sokaylah sebab aku pun jarang guna. Errr actually tak reti guna pun. Malas baca user guide, tehehehe peaceeee ^^v Btw thnx a lot to my daddy coz belikan iPod Touch yang memang aku mengidam dari tahun lepas and thnx to my mum too coz belikan BB nih. Umma, Appa, saranghaee ♥

Kay sekian last post untuk 2011, adios ~

Happy New Year guys !

0 comments:

Related Posts with Thumbnails