Monday, January 23, 2012

The Last Standing

Assalamualaikum...

Kay tajuk memang takde kena mengena pun. Lol --' Nak menghupdate belog ni aduhaiii, malasnyewwww. Nak remove blog ni sayang, so teruskan je la membebel merepek meraban kat sini. Dulu kemain rajin lagi update, hari-hari. Paling tidak pun seminggu 3 kali update. Sekarang ni sebulan sekali pun belum tentu. Haish -.-

Well dah start sekolah 2-3 minggu lepas. Daftar 8hb haritu and know balik 5 hari sempena CNY. Tapi kat sekolah tak belajar sangat pun sebab sementara tunggu keputusan PKP kitorang kena follow satu prog ni yang MARA buat untuk semua students form 4 MRSM se-Malaysia. Nama prog nih Kemahiran Insaniah dan Kemahiran Subjek (KIKS). Hell bosan ingatkan macam MIGTY ada banyak aktiviti, rupanya macam KAT1 masa form 1 je -_-

Frankly speaking tak ready pun nak start belajar Physics, Chemistry n Biology ni. Time cikgu ajar intro je dah tersengguk-sengguk. Well memang bukan akulah kalau dalam lab tak tidur ^^v Memandangkan aku nak jadi pilot en, so aku excited nak belajar physics ni. Nasib baik dapat cikgu besh! Yay! Tapi masuk lab physics pun still menguap gak =.="

And and bila dah form 4 en so means satu blok either blok K or blok F kitorg kena pegang. Batch aku selalu dapat blok F even aku sendiri dari form 1 asyik duk blok F je, so kitorang pegang blok F ah and form 5 pegang blok K. Well yang paling bestnya bila kawan aku sendiri jadi ketua blok so memang macam takde rules dah blok tu xD

Memperkenalkan ketua blok F, Ameer Danish :D

Kalau dulu nak jerit or melalak takleh kuat-kuat, now tiap-tiap malam kul 2-3 pagi melalak tengah court. Even kul 1 pagi pun main bola, hoho. The sweetest moment since form 4 ni bila aku bangun dari tidur pukul 1.30 pagi then nampak member-member lepak kat tengah court sambil baring atas tilam yang dirembat dari bilik kosong, mwehehe. Aku pun join ah sekali baring pandang langit sembang-sembang. Heaven yeah! (Y)

The best part when jamming kat tengah court. Pergh layan bhai satu batch nyanyi kat tengah court. Habis nyanyi bebudak form 2 tepuk tangan. Instead of thanked them kitorang suruh diorang light-off and tidur xD Habis jamming diorang main bola pulak. Aku bawak diri gi sambung jamming dalam bilik. Muahaha




Tak lama lagi bila result PKP dah keluar mesti ramai yang pindah T^T Oh yes PKP tu adalah Program Khas Pembelajaran. Manusia terpilih je dapat masuk MRSM PKP ni. So to sesape yang dapat PKP tu nanti jangan lupakan kitorang kat KKB ni pulak. I love u guys lol. K sampai sini je leteran aku. Chiao~

2 comments:

♥[tahirah]♥ said...

kau takleh ke masuk PKP tu?

x-pro96 said...

bukan x bole , syarat dia 8A je tp aku x mohon . malas

Related Posts with Thumbnails